Butlletí informatiu 22-01-2025

La Diputació de Tarragona destinarà 1.917.974,24€ a l’adequació de 4 camins municipals que passaran a formar part de la xarxa viària de institució, segons estableix el Pla Zonal de la Diputació de Tarragona 2020-2035. 

D’aquests quatre nous camins que es convertiran en carreteres, dos són de la nostra comarca. Es tracta de les vies T-2122, d’Els Guiamets a Móra i T-3126, de Capçanes als Guiamets.

El Ple de la Diputació de Tarragona, durant la darrera sessió celebrada a finals de juliol, ha aprovat definitivament el projecte, que preveu les actuacions per dotar aquests camins de les característiques mínimes i necessàries per formar part de la xarxa local. Aquests treballs se centren bàsicament en intervencions per millorar el ferm, el drenatge i la senyalització horitzontal i vertical. Les obres es preveu que s’iniciïn a finals d’any.

T3126_Capcanes_als_Guiamets_2.jpg

Publicitat