Informatiu cap de Setmana 12-04-2025

En la jornada del passat cap de setmana, el Falset Esportiu va perdre per 3 gols a 2 en la seva visita a Camp Clar. Els falsetans van anar sempre per darrera en el marcador després que l’equip Tarragoní s’avancés al minut 6. Tot i així, el 38’, Jaume Montalvo empatava per als prioratins, malgrat que en el segon temps, el Camp Clar s’avançava de nou i es posava amb un 3 a 1. El Falset, però, no va abaixar els braços, i Jaume Benet feia el segon a les acaballes del partit.

Amb aquest resultat doncs, el Falset cau fins a la quinzena posició, en zona de descens. El proper cap de setmana, l’equip de la capital del Priorat disputa la primera de les finals per evitar perdre la categoria contra un rival directe a la zona baixa de la taula, el Constantí. El partit es disputarà dissabte a les 17:30h al Nou Domènech Aragonès.

I el Porrera també va perdre. En el seu cas, va caure per la mínima (0-1) davant del segon classificat, el Santes Creus. D’aquesta manera, els porrerans segueixen cuers una setmana més amb 13 punts. En la propera jornada, l’equip prioratí visita diumenge a les 15h el camp del Reus Roig- i- Negre.

Empat del Priorat Nord (2-2)

En futbol sala, el Priorat Nord només va poder sumar un punt després d’empatar a dos gols a la pista del Catllar. Els cornudellencs es van avançar en dues ocasions gràcies a les dianes d’Adrià Oliveres i Pau Bartolomé però els del Tarragonès van ser capaços de respondre-hi i aconseguir empatar el partit. Així doncs, taules al marcador i el Priorat Nord que suma un punt que el manté líder amb 47, vuit més que el segon classificat, el Reus. Dissabte a les 19h, els del nord de la comarca reben al Castell d’Or Vila- Rodona al poliesportiu de Cornudella.

I a Segona Catalana, victòria dels Guiamets, que es va imposar per 1 a 2 a la pista del Riudoms. Els guiametans es van avançar al minut 6 gràcies a un gol de Xavi Bonet mentre que Oriol Penna feia el segon al 29’. Per la seva banda, el Masroig va empatar a 4 a la pista del Riudecanyes B. Pels prioratins van marcar Bilal Afarfach, Bradley Moore, Adrià Ardèvol i Xavier Carrascosa. El Capçanes, descansava en aquesta jornada.

Així doncs, amb aquests resultats, el Masroig és vuitè amb 28 punts mentre que els Guiamets supera el Capçanes a la classificació i és desè amb 13. Els capçanencs, per tant, ara són onzens amb 12 punts, si bé tenen tres partits menys. En la jornada del proper cap de setmana, el Capçanes rebrà dissabte a les 18h al Reus B mentre que els Guiamets jugarà diumenge a les 16:30h a la pista del líder, el Botarell. El Masroig s’enfrontarà diumenge a les 17h al Vinyols B.

En futbol sala femení, el Priorat Nord es va imposar per 3 a 0 al Rapitenc. Les noies del nord de la comarca no van tenir rival i van golejar gràcies a les dianes d’Amal Azbakh (2) i Xènia Sanromà. Així, les cornudellenques sumen tres punts i es col·loquen terceres amb 4. En la propera jornada, les noies rebran diumenge a les 12h al líder del seu grup, el Valls.

Finalment, cal dir que el Capçanes femení s’ha retirat de la competició.

football-ball-sport-soccer-50713.jpeg

Publicitat