Cornudella de Montsant estrenarà el proper curs nova llar d’infants. De fet, demà divendres finalitzen les preinscripcions. Aquest nou equipament se situa als baixos de l’ajuntament i compta amb una superfície de 150 metres quadrats per a les aules i serveis, i 360 més destinats a zona d’esbarjo. La llar d’infants de Cornudella ofereix un horari fins a les 6 de la tarda, amb servei d’acollida a partir de les 8 del matí i servei de menjador, sempre que hi hagi un mínim d’alumnes.
El finançament del dia a dia serà suportat majoritàriament per les quotes dels pares i mares. El preu aproximat de la jornada de matí se situarà al voltant dels 162 euros, mentre que el servei de matí i tarda en costarà uns 240. D’aquesta manera es preveu cobrir el 70% del cost, el 30% restant s’espera obtenir de les subvencions del Departament d’Ensenyament.
Com a última dada, l’adequació d’aquesta nova llar d’infants a Cornudella ha comptat amb un pressupost de 184.000 euros.