Per segon any consecutiu, 7 cellers del Masroig, en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu, han tornat a unir esforços per engegar la segona Fira del Vi Solidari, destinada a recaptar fons per al Servei d’Oncologia del centre. En l’edició de l’any passat es van recaptar 16.000 euros, que es van destinar a becar un tècnic de laboratori per a la recerca i investigació de nous tractaments per als nens i nenes afectats de càncer. Sentim Josep Maria Beltran, un dels organitzadors fent balanç de la primera edició i explicant el perquè d’aquesta segona.
Josep Maria Beltran
En l’edició d’aquest 2012, aquest dissabte 16 de juny, es preveu superar la xifra recaptada l’any anterior perquè, a banda de la pròpia fira, els cellers Orto Vins, Coca i Fitó, Dit Celler, Cellers Can Blau, El Vi a Punt, Mas de l’Abundància i Celler el Masroig han tret un total de 1.500 ampolles de vi solidari.
Josep Maria Beltran
L’Ajuntament del Masroig i totes les associacions del poble també col·laboren desinteressadament per ajudar a fer possible aquest esdeveniment.