El Parc Natural de la Serra de Montsant tanca aquest diumenge, 4 d’octubre, el cicle de concerts amb l’arpista i cantant Anna Amigó, una proposta que durant els dos darrers estius ha recorregut diverses ermites de Montsant i altres indrets singulars. La darrera actuació tindrà lloc a l’ermita de la Mare de Déu de Montsant, a partir de les 12 del migdia.
Amb motiu d’aquest últim concert, s’han organitzat dues sortides excursionistes per arribar a peu fins a l’ermita. Una sortirà des d’Ulldemolins, de la mà de l’Agrupació Excursionista Montsant, i l’altra des de Cornudella de Montsant, organitzada per l’Associació Excursionista de Cornudella. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament a través dels formularis habilitats per cadascuna de les entitats.
Així, la proposta combinarà música, excursionisme i descoberta de l’entorn natural de Montsant, posant el punt final a un cicle que al llarg de dos estius ha portat la música d’Anna Amigó a diversos espais emblemàtics del Parc Natural.
La jornada està organitzada pel Parc Natural de la Serra de Montsant, conjuntament amb l’Ajuntament de la Morera de Montsant, l’Associació Excursionista de Cornudella de Montsant i l’Agrupació Excursionista Montsant d’Ulldemolins.




