Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

La Garbinada Pop de Falset ha donat a conèixer aquesta setmana els primers noms d’un cartell molt complet que vol portar a la capital del Priorat alguns dels artistes més rellevants de la música del nostre país.

Així doncs, els primers noms que s'han confirmat són Cala Vento, en la única actuació prevista a les comarques de Tarragona d'aquesta formació en un concert en el qual compartiran cartell amb Remei de Ca la Fresca, el proper 1 d’agost. També tindrà lloc una sessió doble de música negra amb Dani Nel·lo que arriba amb el seu projecte Los Saxofonistas Salvajes i Koko Jean & The Tonics.

Amb tot, el concert inaugural de la Garbinada Pop anirà a càrrec del cantautor de Miravet, Èric Vinaixa, al Wine Bar de la Cooperativa Falset- Marçà el dia 26 de juliol. El músic presentarà amb tota la seva banda Les mil cares de la nit, el seu setè disc, on reafirma el seu segell propi amb un viatge sonor que va del pop al rock, passant pel soul i la música clàssica.

Buhos i Doctor Prats encapçalen el cartell de la Festa Major

El grup Buhos, acompanyat per Caipirinyes, actuarà el 8 d’agost, en un concert en el què presentaran el seu nou disc Sempre dempeus. El dia 15, Doctor Prats tornaran als escenaris amb nou disc, que fusiona estils mediterranis amb tendències modernes, en el desè aniversari de la formació. La nit comptarà també amb les actuacions de la tarragonina Andrea Grau i els falsetans Primera Cita.

*Els Doctor Prats presentaran el seu nou disc a Falset la nit del 15 d'agost

doctorprats.jpg

Publicitat