Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

Sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre i propiciar que la visiti. Aquest és l’objectiu essencial del Conveni Córner per a la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Enguany, l’han signat 32 ens públics locals i associacions empresarials i ens privats del Camp de Tarragona i 28 de les Terres de l’Ebre.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació i alcalde de Falset, Carlos Brull, explica que “es tracta d’una eina que té per objectiu la promoció de les destinacions i de les nostres poblacions, que són molt riques i diverses”.

El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires nacionals, estatals i internacionals: ITB (Berlin-Alemanya), WTM (Londres-Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona). En aquest sentit, Brull destaca que el Conveni Córner “permet donar-nos a conèixer a fires que són una referència mundial del sector, així com també, en d’altres més locals o sectorials com per exemple Navartur, que està més enfocada a l’enoturisme o el turisme gastronòmic”.

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 €. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting. La resta de signants aporten globalment el 30% restant.

En el cas de la nostra comarca, formen part del Conveni Córner el Consell Comarcal del Priorat i Priorat Enoturisme.

convenicorner2024_01.jpg

Publicitat