Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

El Molar va celebrar el passat diumenge l’acte de proclamació del pubillatge del municipi. L’alcalde, Pere Pellejà, explica en declaracions a Ràdio Falset que “l’elecció del pubillatge del Molar es feia fa molt anys però enguany és la primera vegada que l’hereu i la pubilla es proclamen de forma oficial i institucional”.

Segons l’alcalde, era un objectiu del consistori recuperar la tradició del pubillatge al Molar ja que “és una forma d’implicar el jovent del poble en aquest tipus d’actes socioculturals i tradicionals de Catalunya i fer que, d’aquesta manera, comparteixin els valors del nostre país. A més, és una manera de representar el nostre poble pel territori”.

Així doncs, Paula Guzmán i Joel Sentís van ser escollits pubilla i hereu del Molar 2023 en un acte que va comptar amb la presència d’una representació del pubillatge territorial, entre els quals l'Hereu de Catalunya i la Pubilla de les Comarques Tarragonines. Durant l’acte també va tenir lloc una cercavila amb músics locals i els capgrossos del poble recentment recuperats.

Guzmán i Sentís s’estrenaran en el seu paper de pubilla I hereu del Molar en l’acte de proclamació de l’Hereu i la Pubilla de Catalunya que se celebrarà a Falset el cap de setmana del 18 i 19 de novembre.

pubillatgemolar

Publicitat