Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i alcalde de Falset, Carlos Brull, ha anunciat aquesta setmana que aquest organisme invertirà un total de 900.000 euros entre el 2025 i el 2027 per tal de desenvolupar les actuacions del Pla Conjunt de Promoció Turística de l’interior de la Costa Daurada. A aquesta inversió s’hi sumaran 150.000 euros més, provinents dels ajuntaments i consells comarcals que se sumin al pla conjunt, un acord que se signarà en forma de conveni en els propers mesos.  “És una iniciativa que vam impulsar a l’inici de manda ja que considero que cal visibilitzar els territoris d’interior i posar-los en valor a nivell turístic”, explica Brull.

Així doncs, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona signarà un conveni amb els ens públics que establirà les actuacions concretes que es desenvoluparan durant el 2025, així com l’aportació econòmica que cada soci hi destinarà. Les actuacions estan ja perfilades i han tingut en compte les aportacions que els representants dels ens locals han fet arribar a través d’enquestes, entrevistes i focus grup que s’han portat a terme. En el cas del Priorat, hi han participat el Consell Comarcal i el Parc Natural de la Serra de Montsant.

El Pla Conjunt de Promoció Turística de l’interior de la Costa Daurada, proposarà diferents actuacions de màrqueting estratègiques i innovadores, d’alt impacte i orientades a la demanda, tenint en compte criteris de segmentació i buscant visibilitzar l’element diferenciador de l’oferta turística de la destinació. En aquest sentit, Brull, considera que “la idea no és atreure els turistes que van a les destinacions de costa, sinó un altre tipus de visitant més interessat en els valors de sostenibilitat, la gastronomia o el paisatge de l’interior”.

IMG_8505_copia_2.jpg

Publicitat