Informatiu cap de Setmana 17-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

Priorat Enoturisme és un dels 38 ens públics i privats que des d’avui i fins diumenge seran presents a FITUR, la fira especialitzada en turisme de Madrid, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

A banda de la promoció del territori, des del Patronat de Turisme, enguany, es vol posicionar la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre com a destinacions cicloturístiques de primer nivell. En aquest sentit, aquest dijous se celebra un acte que girarà al voltant de la celebració de les quatre grans proves ciclistes que tindran lloc a la demarcació aquest 2026:  el Tour de França, La Vuelta, amb un inici d’etapa a Falset, la Volta Ciclista a Catalunya i la Clàssica de les Terres de l’Ebre.

A més, també es promocionaran altres atributs del territori com la natura, la cultura, la gastronomia i el patrimoni. Així, durant aquesta edició de FITUR tindrà lloc la presentació de l’Any Gaudí i la Gala dels Soles Repsol, que enguany se celebrarà a Tarragona.

DSC_7357.jpeg

Publicitat