Informatiu cap de Setmana 17-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

L’associació Prioritat organitza aquest diumenge, 18 d’octubre, la quarta i darrera activitat interpretativa de la...

Dijous, 15 Octubre 2026 09:18

La Vilella Baixa acollirà aquest dissabte, 17 d’octubre, la novena edició del Tast de Vins i Fira de l’Artesania, una...

Dijous, 15 Octubre 2026 09:11

Aquest cap de setmana, se celebren a la Figuera les XXII Jornades de No Jubilem la Memòria, que enguany proposa...

Dimarts, 13 Octubre 2026 18:14

La pagesia catalana torna a mobilitzar-se aquest dimecres per reclamar mesures urgents que permetin fer front a...

Dimarts, 13 Octubre 2026 17:46

El Falset Esportiu va encaixar una nova derrota, aquest cop per la mínima davant del Santes Creus. El partit va ser...

Dimarts, 13 Octubre 2026 17:13

Els equips de futbol i futbol sala prioratins van reprendre el passat cap de setmana la competició després de l’aturada per les restriccions imposades per fer front a la COVID-19. Després de la retirada del primer equip del Falset Esportiu, el Porrera és l’únic equip de la comarca de Tercera Catalana.

Els porrerans no van arrancar la lliga amb bon peu ja que van caure per 3-2 en la seva visita al camp del Vallmoll tot i avançar-se dues vegades al marcador gràcies als gols de Josep Ferrando i Sahladdine Messoudi. El Porrera és 14è a la classificació. En la jornada d’aquest cap de setmana, l’equip prioratí rep la Selva del Camp, dissabte a les 16h.

En la primera divisió juvenil, el Falset Esportiu va perdre per 1 gol a 6 a casa davant de la Canonja. Els falsetans no van poder fer res contra un rival que va ser molt superior. Després d’aquesta derrota en la primera jornada, el Falset és cuer a la classificació. Aquest cap de setmana, els juvenils descansen degut a que el seu rival, l’Alcover, s’ha retirat de la competició.

En futbol femení, el Falset Esportiu va visitar el camp del Mont-roig. Les noies de la capital del Priorat van remuntar i van aconseguir un empat a 2 gols gràcies les dues dianes d’Olga Pellejà als minuts 35 i 53. L’empat situa el Falset tercer a la classificació. En la propera jornada, les noies reben el Valls Atlètic, aquest dissabte a les 11:30h al Nou Domènech Aragonès.

Finalment, en futbol Sala, el Capçanes va aconseguir una treballada victòria per 3-4 a la pista del Móra la Nova. Pels capçanencs van marcar Joan Avante, Aleix Pena i Ignasi Pena.

També el Priorat Nord va aconseguir la victòria en la seva visita a la pista del Riudecols. Els de Cornudella van guanyar per 5 a 6 gràcies als gols d’Andreu Dalmau, Miquel Baiget, Oriol Espasa, Boris Monlleó i Pau Anguera.

Així doncs, el Priorat Nord és tercer i el Capçanes quart, tots dos amb 3 punts. En la jornada del proper cap de setmana, el Capçanes rep al Vandellòs mentre que el Priorat Nord juga també a casa davant del Riudecanyes. Tots dos partits tindran lloc dissabte a les 18h.

 Resultats esportius dels equips de futbol i futbol sala prioratins:

-Vallmoll 3-2 Porrera

- Falset Esportiu (juvenil) 1-6 La Canonja

- Mont-roig 2-2 Falset Esportiu (femení)

- Móra la Nova 3-4 Capçanes

- Riudecols 5-6 Priorat Nord

Publicitat