Informatiu cap de Setmana 17-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

Josep Ma Cruset, candidat per Tarragona de Junts per Catalunya al Congrés , va presentar aquest dijous una ponència política a Falset, acompanyat per la representant del Priorat a la llista de Tarragona, l'alcaldessa de Cornudella de Montsant Meritxell Cardona.

Tots dos van explicar que “l'Estat espanyol frena les enormes potencialitats del sud de Catalunya” i van defensar que com més forta sigui la presència de Junts al Congrés dels Diputats, “millor podran defensar el país, el territori i la democràcia”.

És la segona vegada que Cruset visita la comarca. Ja ho va fer en precampanya quan va lamentar que el Govern espanyol no doni suport a la candidatura del Priorat-Montsant-Siurana a la Unesco com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat.

junts

Publicitat