Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

L’Oficina Jove del Priorat ha participat durant el curs escolar 2023-2024 en la realització de diverses accions als centres de secundària de la comarca, l’INS Priorat i l’IE Corbatera, amb l’objectiu de donar-se a conèixer i fer arribar els seus serveis als joves de la comarca. Vora 500 alumnes han participat en les activitats que s’han organitzat.

Se’ns dubte, el projecte més exitós d’aquest curs escolar ha estat el que s’ha realitzat simultàniament als dos centres de secundària per treballar l’educació sexual. Sota el títol Sexibilitza’t Jove!, s’han dut a terme un total de 48 sessions en els dos instituts prioratins que han estat dinamitzades per una educadora sexual.

També s’ha dut a terme La carpa al pati consisteix en donar a conèixer l’Oficina Jove del Priorat, sensibilitzar l’alumnat i fer prevenció sobre diferents temàtiques mitjançant la instal·lació d’una carpa informativa a l’hora d’esbarjo de forma mensual als dos centres de secundària. Al llarg del curs s’han abordat qüestions com la salut mental, l’erradicació de la violència vers les dones, el consum responsable, el racisme i la pau, la salut sexual o el tabac.

Durant aquest curs també s’ha organitzat per primer cop una Trobada de delegats i delegades dels dos centres amb l’objectiu de conèixer-se, crear vincle i tractar assumptes d’interès compartits i s’ha col·laborat amb la Unitat d’Escolarització Compartida El Taller de Falset.

WhatsApp_Image_2024-07-02_at_11.10.26.jpeg

Publicitat