Butlletí informatiu 21-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

En motiu de la commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, el  vestíbul del Consell Comarcal del Priorat acull durant tota la setmana l’exposició de l’Institut Català de les Dones “Quin temps tenim?”.  Aquesta mostra vol reflexionar sobre les dificultats de moltes dones per conciliar la seva vida laboral, personal i familiar i sobre com gestionar el temps per garantir el benestar de les persones. L’objectiu és explicar de què parlem quan ens referim als usos del temps, tot mostrant els diferents aspectes que hi tenen relació i el lloc central que ocupa la cura de les persones.

També en aquest sentit, el divendres 7 de maç a les 12h tindrà lloc la lectura del manifest institucional, i la descoberta del mural “Conciliar al Priorat: deu veus, deu experiències”, que recull el testimoni de 10 prioratines d’edats, professions i situacions familiars diferents, sobre la seva experiència amb la conciliació i els usos del temps. L’objectiu del mural, que es podrà veure durant tot el cap de setmana a la façana del Consell Comarcal, és mostrar com la problemàtica de la conciliació també és present a comarques rurals com el Priorat.

A banda, en el marc del 8M, molts municipis també organitzen actes de commemoració i reivindicació. En el cas de Falset, divendres a partir de les 10:30h i al local de la Creu Roja tindrà lloc una jornada de debat sobre empoderament i sororitat mentre que a la tarda, la Biblioteca Salvador Estrem i Fa acollirà el passi del documental “Inspiradores”, en homenatge a la pedagoga Francesca Bonnemaison.

expo8m.jpeg

Publicitat