Informatiu cap de Setmana 17-10-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  L’Ajuntament de Falset ha iniciat aquesta setmana una nova ronda de trobades amb els veïns i veïnes dels...

El Consell Comarcal del Priorat organitza, del 21 d'octubre al 13 de novembre, les jornades «Veus contra l'odi», una...

Dimarts, 20 Octubre 2026 11:47

Porrera celebrarà aquest dissabte, 24 d’octubre, una nova edició del Tasta Porrera, una jornada dedicada a donar a...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:46

La borrasca Adam s’ha deixat notar al Priorat, tot i que no ha provocat incidències destacades. Al contrari, el...

Dimarts, 20 Octubre 2026 09:03

El Falset Esportiu va sumar el primer punt de la temporada després d’empatar a un gol al camp del Mas Iglesias de...

Dilluns, 19 Octubre 2026 09:42

  L’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat ha posat en marxa Grans Brots, un...

Divendres, 16 Octubre 2026 12:10

Fins al 15 de novembre, una vintena d’establiments participen en les segones jornades gastronòmiques de la Cuina del...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:46

El Consell Comarcal del Priorat, a través de l’Oficina Comarcal de Transició Energètica (OCTE), posarà en marxa...

Dijous, 15 Octubre 2026 11:35

Un any més, la comarca del Priorat gaudirà dels casals de Nadal per tal que la mainada pugui tenir un espai de lleure educatiu durant les vacances escolars, alhora que es dona suport a la conciliació familiar i laboral. Impulsats pel Departament d'Igualtat del Consell Comarcal del Priorat, els casals de Nadal s'emmarquen en el programa Temps per Cures del Departament d'Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya.

En declaracions a Ràdio Falset, la tècnica d'Equitat en els treballs del Consell Comarcal, Marta Aragonès, explica que “es tracta d’una iniciativa que ha funcionat molt bé durant aquests darrers anys, que ha tingut molt bon feedback per part de totes les famílies i dels nens i nenes que participen al casal”.

A més, Aragonès, destaca que “és una proposta que busca facilitar la conciliació durant les vacances de Nadal per tal que les famílies es puguin organitzar a nivell laboral i familiar i puguin tenir un espai de cures en relació als menors, a la vegada que disposen del seu dret al temps, sobretot les dones”.

En aquesta ocasió, els casals tindran lloc a Falset, Cabacés i Cornudella els dies 22, 23, 24, 29 i 30 de desembre en horari de 9:30h a 13:30h. “Vam decidir dur a terme els casals en aquests tres municipis perquè, per una banda, geogràficament, es troben ubicats en zones força diferenciades de la comarca, i per l’altra perquè són els pobles amb més població”, afirma la tècnica d’Equitat en els treballs del Consell Comarcal.

Així mateix, per als nens i nenes de la resta de municipis, el Consell Comarcal habilitarà un servei d'autobús gratuït que passarà per tots els pobles.D'aquesta manera, Cabacés rebrà els infants del Lloar, Gratallops, Torroja, la Vilella Baixa, la Vilella Alta, la Bisbal de Montsant i Margalef. Al casal de Cornudella hi participaran les criatures de Poboleda, Ulldemolins, la Morera i Escaladei. I finalment el casal de Nadal de Falset acollirà els infants de Porrera, Pradell, Bellmunt, la Torre Fontaubella, Marçà, Capçanes, els Guiamets, la Figuera, el Molar i el Masroig.

Les inscripcions als casals de Nadal estaran obertes fins al dia 14 de desembre a través de la pàgina web de l'empresa Serveis Cap i Cua.

WhatsApp_Image_2025-12-10_at_08.56.21.jpeg

Publicitat