Benvinguts al butlletí informatiu de Ràdio Falset
Una trentena de cellers de les denominacions d'origen Montsant i Priorat estaran presents a Alimentària, la gran fira de l'alimentació que va obrir ahir les portes a Barcelona
Durant aquets dies, tindran l'oportunitat de consolidar-se com a marca i també promocionar-se, especialment a nivell internacional, ja que en les vendes al mercat exterior és on es troba el futur de la indústria vitivinícola.
Escoltem Josep Maria Cots, president de l'Agrícola Falset-Marçà, que justifica la presència del Celler Cooperatiu a la Fira.
Josep Maria Cots
Alimentaria espera reunir fins divendres prop de 130.000 professionals d'una setantena de països, el que la converteix en una excel·lent oportunitat de fer negocis per a aquests cellers.
Adolf Pellejà es postula com a cap de llista de Convergència i Unió a les properes eleccions municipals a Falset.
L'actual regidor de Serveis Municipals i Camins i Conseller Comarcal aprofitava la visita d'Artur Mas el passat divendres per comunicar-li la decisió, consensuada prèviament amb la militància.
La voluntat de continuar amb els projectes iniciats durant aquesta legislatura han estat claus perquè el regidor de l'Ajuntament de Falset prengués aquesta determinació.
Adolf Pellejà
Amb les properes eleccions municipals, Adolf Pellejà serà la quarta vegada que forma part de les llistes de Convergència i Unió. Aquest cop serà, no obstant, el primer que les encapçala. En les tres anteriors havia ocupat el segon lloc.
En esports, el Falset Esportiu signa taules al camp de l'Unió Astorga, 1 a 1, neutralitzant en la següent jugada el gol inicial de l'equip reusenc. Per la seva part, el Porrera es dona una alegria després de 6 partits sense guanyar, i s'imposa per 5 gols a 3 al Montbrió.
En futbol sala, el Pradell supera amb solvència el Valls per 4 gols a 1, mentre que el Cabacés continua sense conèixer la victòria en el play off d'ascens a primera divisió i perd a casa 3 a 5 contra el Catllar.
Acabem els esports felicitant, l'equip de futbol babie del Falset, que s'emporta el quadrangular disputat al Morell, després de superar en les semifinals l'equip local i en la final el Sant Pere i Sant Pau.
I fins aquí el butlletí d'avui. Nosaltres us esperem demà a la mateixa hora.


