Butlletí informatiu 19-03-2025

El Falset Esportiu va aconseguir una important victòria per 3 a 1 a casa davant del Cambrils Unió. Els nois de la capital del Priorat es van avançar al minut 28 gràcies a un gol de Martí Abella malgrat que el partit va arribar al descans amb empat al marcador. La segona meitat va començar molt bé per al Falset. Al 53’, Ansumana Conteh va fer el segon gol per als prioratins, i tan sols un minut després, al 54’, Hicham Bouakka establia el 3 a 1, que ja seria definitiu.

Així doncs, el Falset suma tres punts i escala fins a la tretzena posició de la classificació amb 16. En la jornada del proper cap de setmana, el Falset visita un camp complicat, el de l’España la Canonja. El matx es disputarà dissabte a les 17h.

Victòria, també, per al Porrera, que es va imposar per 4 a 3 a les Borges del Camp en un partit que va començar amb gol dels porrerans al minut 1, obra de Oussama Miri. Malgrat això, l’equip del Baix Camp va aconseguir capgirar el marcador i arribar al descans amb 1 a 3. A la segona meitat, però, el Porrera va ser capaç de fer tres gols més, obra de Mohammed Zekhnini, Oussama Miri, altra vegada, i Youssef El Yahyaoui, i va acabar enduent-se els tres punts.

Així, els prioratins, que segueixen cuers amb 10 punts, retallen distàncies amb els seus principals rivals. Ara, estan a dos punts del Montbrió, a tres del Miami i a quatre de la Selva del Camp. Precisament, en la jornada que ve, el Porrera podria abandonar l’última posició si guanya al camp del Montbrió, dissabte a les 17h.

El Priorat Nord, més líder

En futbol sala, el Priorat Nord va guanyar per 4 a 5 al Castellvell. Pels del nord de la comarca van marcar Pau Anguera, que va fer un hat-trick, Iago Prada i Pau Bartolomé. Així, els cornudellencs segueixen primers a la classificació i amplien la distància amb els seus perseguidors després de l’ensopegada del Catllar. El Priorat Nord té ara 30 punts, cinc més que l’equip del Tarragonès. El proper dissabte, a les 19h, els prioratins rebran la Pobla de Montornès.

A Segona Catalana, el Capçanes va golejar el cuer, el Riudoms, per 8 a 4. Els capçanencs no van tenir rival i es van imposar gràcies als gols de Marc Llagostera, que va fer cinc gols, i Ignasi Pena (3). D’aquesta manera, el Capçanes suma tres punts més i ja en té 12 tot i que segueix desè a la classificació. Tan el partit del Masroig com el dels Guiamets es van suspendre a causa de la pluja.

En la propera jornada, el Masroig rep al Vilanova d’Escornalbou, dissabte a les 17h, mentre que el Capçanes jugarà a les 18:30h a la pista del líder, el Botarell. Els Guiamets descansa aquest cap de setmana.

En futbol sala femení, el Capçanes va perdre per 2 a 6 davant de les Borges Blanques. L’equip prioratí va anar sempre per darrera en el marcador i només Marta Perpiñà i Mariona Barceló van poder maquillar, una mica, el marcador. Així doncs, les noies són vuitenes amb 8 punts.

Finalment, el partit que havia d’enfrontar el Priorat Nord femení amb el Rapitenc es va ajornar. Amb tot, les noies del nord de la comarca es mantenen sisenes amb 10 punts. Diumenge a les 18:30h, les prioratines rebran al Montblanc al pavelló municipal de Cornudella.

football-ball-sport-soccer-50713.jpeg

Publicitat