Aquest dies també s’ha constituït la Diputació de Tarragona, que seguirà presidint l’alcalde de Vila-seca, el convergent Josep Poblet. L’objectiu de l’ens davant la dificultat dels temps que corren és racionalitzar els recursos en aquest mandat. En aquest sentit, la diputació reorganitzarà els sis organismes autònoms existents fins ara, que passaran a ser tres: BASE, Escoles d’Activitats Artístiques i, per últim, Patronat de Turisme i Desenvolupament Local.
D’altra banda, el Pla Estratègic general de la Diputació de Tarragona per al període 2011-2015 també presenta canvis, i queda configurat en quatre àmbits principals: Municipi i territori sostenibles, Persones, formació i cultura, Coneixement i model socioeconòmic i Gestió interna excel·lent.
Recordem que la Diputació la composen 27 diputats, dels quals en aquest mandat 14 s’estrenen en el càrrec. Entre aquests, l’alcaldessa de la Morera de Montsant i militant de CiU, Núria Crivillé.


