Diemprou, la iniciativa de la parella d’empresaris de Siurana que aposta per la independència de Catalunya i que ha fet de la insubmissió fiscal l’eina per caminar cap a aquesta fita, segueix guanyant adhesions. No només provenen de la societat civil, sinó també de l’administració pública.
11 ajuntaments catalans, entre aquests Girona, Manresa, Manlleu, L’Espluga de Francolí i Vilafranca, ja han fet públic el suport consistorial a la crida feta per Diemprou i s’han mostrat a favor de poder liquidar els seus impostos a l’Agència Tributària de Catalunya.
Segons els impulsors de Diemprou, també són constants les converses amb empresaris que s’han mostrat interessats en aquesta iniciativa. A l’abril, coincidint amb la liquidació trimestral de l’IVA, en donaran a conèixer alguns noms. Evidentment, dels que estiguin disposats a fer-ho públic.


